søndag 16. januar 2011

Det var den helga...........

Så var nok ei helg over, synd helga går så altfor fort.
I går tok jeg en runde i Hønefoss, kjøpte meg nye vinterstøvler(veldig gode og varme).
Så var det en tur utpå Steinsfjorden for å se på noen optimistiske pilkere, hehe.
Blei dårlig med fisk, men det var veldig god temperatur, så det var godt å være ute.
Zelma var så heldig og fikk løpe løs ute på isen, ser jo bare helt teit ut når ho kommer løpende, øra flakser som jeg veit ikke hva.
Resten av kvelden lå jeg vel og smådubba på sofan, ikke greit å ha bikka de 40:-p

I dag har det vært snømåking, god trim så noen freser blir det nok ikke enda på meg.
Det føles jo så godt etterpå, svett og jævlig, hehe.

I morra skal jeg lage en plan for lesing og jobbing med oppgaver, jeg skal begynne på teoribiten til fagbrev som barne-og ungdomsarbeider.
Litt av en overgang, men så egen og vrang som jeg er så håper og trur jeg at jeg skal få det til.

Er vel snart på tide å legge seg til lading, må jo være frisk og opplagt kl 5 i morra tidlig.

Ingen kommentarer: