søndag 27. mars 2011

En uvanlig dag

Fredag morgen blei jeg frakta til Hønefoss og den der dyrlegemannen igjen, der fikk jeg et stikk i nakken og så gikk det ikke mange minutta før jeg sovna som en stein. Den mannen skar litt i munnen min og trakk ut den tanna som var ødelagt.Noen timer seinere så kom mutter'n og henta meg igjen, jeg var vel egentlig ganske shaky, men overlykkelig over å komma ut. Som den optimisten jeg er så prøvde jeg å hoppe inn i bilen, framkroppen gikk greit, men resten blei liksom hengende og dingle på støtfangeren. Stakkars meg altså. Vel hjemme fant jeg en deilig solflekk, der blei jeg stående på ustøe bein og stirre rett i veggen. Det var veldig godt å komma meg oppi bosoa mi og sova ut rusen. I dag, søndag, har jeg det veldig bra, får masse god mat (ikke så mye som jeg egentlig ville ha da), matmor har kjøpt noen helt nydelige myke tyggepinner, dentastix heter de. Godt å komma ut på tur igjen var det også, liker ikke å bli liggende inne å være "fyllesjuk". Nå i skrivende stund ligger jeg inni et teppe på sofan, ikke for at jeg fryser, men bare fordi det er godt.

Ingen kommentarer: