torsdag 1. desember 2011

Jippi, det står til liv:-))

Herremin altså, denna matmora mi er supertreg til å fortelle om hva jeg holder på med om dagen og det syns jeg begynner å bli litt plagsomt.

Siden sist har vi vært på farten både hit og dit.
I juli var vi i Folldal på luzernersamling og hvem andre enn dronninga, meg altså, blei Best in Show i år også, jeg gjorde det samme for 2 år siden.
Med friskt mot dro vi til Elverum og utstillinga på de nordiske jakt- og fiskedagene, der syns jeg egentlig ikke at jeg hadde lyst til å være, så jeg gadd ikke å vise meg fra min beste side.
Men, moro å se på alle de rare menneskene er det da.

Ellers har høsten til muttern gått med til lesing, ho skal visst bli noe stort, nå nærmer visst eksamen seg så da får vi tru bøkene kan bli lagt bort etter det.
Masse flotte turer sammen med flotte 2- og 4-beinte har det også blitt i løpet av høsten.
En fredag fant muttern ut at vi skulle reise og besøke ei dame som heter Cecilie, jeg er litt usikker på henne for ho har putta meg i en bikjegård en gang og det glemmer jeg aldri altså.
Men, nå var ho bare snill mot meg, jeg fikk til og med ligge i sofan hennes sammen med et anna prikkemonster som heter B-J Luz-Erna, ei artig dame, egentlig like sær som meg sjøl når jeg tenker etter, haha.

Nå på lørdag var jeg på Dogs4All for å trene på å være inne i en sånn stor bråkete hall, jeg var kjempeflink sa muttern.
Eneste gangen jeg var litt bråkete når muttern skulle gå rundt og bruke litt penger sammen med Cecilie, da blei jeg putta i buret mitt og skulle liksom ligge muse stille der hadde ho tenkt.

Karin og Charlie var også der, alltid kjempestas å treffe Karin for ho har sånne gode kjøttboller i ei lita veske ho har rundt livet:-)

Muttern skal legge ut litt bilder, men det blei visst ikke i dag, det fikk holde med at ho fortalte dere at vi lever i beste velgående.

Ja, muttern har jo blitt bestetante igjen, til en liten gutt som skal hete Henrik, den stolte storebroren hans heter Sander.
Når vi besøkte de på Dokka så er det ei jente der også som heter Malin, ho er 2,5 år.
Malin er veldig glad i meg, men klarer ikke si navnet mitt enda, ho kaller meg for Zemja, hmmmm, men snill mot meg er ho altså.

Ingen kommentarer: