torsdag 2. april 2009

VINTERBILDER og sånn


Her har vi okkupert campingvogna til Ingjerd, den ligger på Bjørkestølen camping på Golsfjellet.
Været var jo strålende, årets første utepils var et faktum, det var ei utrolig god og avslappende helg.
Bikjene virka veldig fornøyde også.
Zelma og Kasper leiker kongen på haugen, strålende utkikkspost og sjans til masse bjeffing på de som går forbi.


Dette er Torbjørn, som feirer 12 års dagen sin, litt artig stil i blåsing av lys vil jeg påstå.



I går tok vi med oss bikjene og gikk en lang fin tur inn ved Huken, kan også gå opp på Grønknuten herfra.
Mens vi fiksa bål og "lunka" på noen pølser så måtte jo Zelma bedrive litt av sin favoritthobby; barking av trær og graving; "skap-barke-bille"?




Middag måtte vi jo ha og på en så strålende dag som i går så fant jeg fram den lille gassgrillen min, første gang i år vi grilla her hjemme.
Grill-mat kan ikke nytes uten en pils og et glass vin.
Livet er jammen meg herlig dere.
Snart er det påskeferie og da håper vi på masse flotte solskinns-dager.
Det jeg gleder meg aller mest til nå er å reise til Karin på Veme og hilse på valpene til Fanny, de fyller 3 uker nå på søndag.



1 kommentar:

Karin sa...

Jammen vet du å kose deg altså...

skal bli artig å få dere på besøk i "valpekassa" Nå er det snart bare å komme altså! Har en flott hannhund til deg også jeg vet du;)