mandag 16. februar 2009

Vinter, snø og sånn

Her er resultatet etter min debut som pilker, ikke verst det. Nå skal det innrømmes at Tom fikk æren av å ta fiskene av kroken og sette på nytt agn når det var behov for det; er da ikke alt en skal gjøre sjøl heller;-). Denne dagen var det strålende vær ute på Steinsfjorden, Zelma fikk være med og Kasper måtte være hjemme. Zelma var høyløpsk så da var det veldig greit å ikke ha de sammen absolutt hele tida selv om det faktisk går ganske så greit. De bytter på å ligge i et stort bur og på natta så ligger de i hvert sitt bur ved siden av senga mi. Skal hilse og si de var fornøyde når løpetida var over og de kunne få ligge i sofan sammen igjen; englebarna mine det tenker jeg. Er litt overraska over hvor greit det går å ha tispe og hannhund sammen, jeg har jo vært superskeptisk til det, men hva gjør en ikke for kjærligheta:-) I går måkte jeg taket på dukkestua, men det var et tak jeg ikke hadde hjerte til å måke, dette er fugleburet mitt, skikkelig vinterstemning spør dere meg.


Lørdag hadde vi strålende solskinn, var kaldt fra morran av, men når Ole Einar Bjørndalen og resten av gutta hadde sikra firedobbelt norsk så kledde vi på oss og gikk oss en lang tur med de prikkete håpefulle; de syns nok det var godt de også.
Av alle ting så slo værmeldinga til på søndag, det lava ned igjen, men det legger da så visst ingen demper på oss som liker å være ute.
Tok oss en tur på Sigdalsskogen og slapp bikjene, det var stor stas selv om det ikke er så lett å komme seg ut av vegen. Hovedsaken var nå at bikjene fikk ut litt galskap og det gjorde de.
Ole Einar Bjørndalen tok nytt gull i dag, for så å bli degradert til 3 plass og for så å få gull igjen, det var visst litt feil gåing ut fra start.

Ingen kommentarer: