søndag 26. juli 2009

BILDER

Noen få glimt fra sommerens store og små hendelser. Her mottar jeg Hedersbevis for fremragende innsats for Luzernerringen gjennom mange år, ble nok tatt litt på senga her, men koselig var det.
Legg merke til antrekket mitt, Karin og jeg stilte på årsmøtet og jubileumsfesten i dette antrekket.

Her har Zelma akkurat blitt utnevnt til Best in Show på utstillinga i forbindelse med årets samling, mannen som holder klokken er dommer Frantsen. Fikk forøvrig 2 sånne klokker og et par fôrsekker. Artig at vi slo Kasper, hehe.

Her har vi Silje og Stian sin søte datter Malin, født 30 juni. Jeg er stolt bestetante.


Ingvild ble konfirmert 7 juni, selskapet ble holdt på Kløftefoss og Zelma måtte jo også få lov til å være med. Som de gode vennene de er så bare måtte jeg ha et bilde av dem.



Stakkars Zelma syns nok at en svart liten valp kan være mer enn skummel nok, hehe. Tessa, i bakgrunnen, er vel heller ikke helt fornøyd med sånne små piraya-dyr.




Ingen kommentarer: