mandag 13. juli 2009

Sommer og utstillinger

Neida, vi er hverken døde eller har emigrert, men vi har vel rett og slett ikke gidda å oppdatere.
Har vært på noen utstillinger i vår/sommer:
Kristihimmelfartsdag var vi på Jaren, jeg stilte begge to; som vanlig, hehe.
Her ble Kasper BIR og Zelma BIM.
Det samme skjedde på Hokksund, litt dårlig gjort for "stakkars" lille Zelma.
I slutten av mai, hvis jeg ikke husker helt feil, så var vi på Mysen med de håpefulle, der var det en sveitsisk dommer.
Kasper ble 2 BHK og Zelma ble 4 BTK, vi var vel ikke helt fornøyde, men vi da tatt med oss en harrytur i tillegg, så alt i alt så var det ei bra helg.

10 til 12 juli var vi i Folldal på årets Luzernersamling, årets høydepunkt når det gjelder utstillinger må en vel si det er. Her gikk det atskillig bedre.
Zelma ble BIR og BIS, Kasper ble BIM.
Jeg stilte "som vanlig" begge to, med god hjelp av Karin under BIR og BIM-finalen.

Ellers i sommer så har jo Ingvild og Maren blitt erklært voksne, noe jeg imidlertid ikke trur helt på enda, men det kan vi ta en annen gang.

Silje og Stian fikk ei nydelig lita jente 30.juni, hun skal hete Malin. Jeg var på besøk der i dag, det var ei søt og snill jente.

Lovde å legge ut litt bilder sist jeg oppdaterte bloggen, men det har det visst ikke blitt noe av, men kanskje nå som jeg har ferie at det kan bli et bilde eller to.

Ingen kommentarer: