søndag 16. august 2009

20-års jubileum som 20-åring

I går kveld dro vi i gang med storselskap i hagen her, jeg skulle feire 20--års jubileum; litt på forskudd, men hva gjør vel det.
Kvelden ble kjempetrivelig med familie og venner, det regna nesten hele tida, men vi hadde stort partytelt med varmeovner i.
Jeg lagde spekemat, alle spiste og kosa seg.
Fikk masse fine gaver, penger og gavekort, så nå skal jeg ut og kjøpe meg speilrefelkskamera:-)
Når klokka nærma seg 6 i dag tidlig så tusla jeg til sengs, sov bare 3 timer og det merkes jo i kveld.

Dagen i dag har jeg brukt til å rydde unna litt, men vaskinga får bare vente til i morra.

Takk til alle gjestene for at dere gjorde kvelden min så flott.

1 kommentar:

Karin sa...

Tusen takk for en flott fest:-) Vi koste oss skikkelig! Ble litt "tidlig" men hva gjør vel det i godt selskap...;-)