søndag 30. august 2009

Andersnatten

I dag tok vi med oss bikjene, pakka sekken med pannekakerøre og gassbrenneren jeg fikk av Line & co på bursdagen min; nå skulle brenneren testes ut.
Den funka helt fint og pannekakene ble kjempegode; sikkert fordi jeg er så god til å røre, hehe.
Nå ligger bikjene og Tom på sofan og slapper av etter en strabasiøs klatretur, jeg burde vel egentlig ikke tatt den turen i dag; merker at jeg har en luftveisinfeksjon. Men, jeg kom meg både opp og ned med massevis av pust og pes.

Det nye kameraet mitt har jeg også fått prøvd ut i dag, gleder meg bare til å få igjen datan min så jeg kan få lagt ut noen bilder. Artig med et skikkelig kamera.

I går var jeg på loppemarked og gjorde et kjempescoop, kjøpte en nisse:-D, kosta bare 20 kroner, bare å vente på jula nå så jeg får vist den fram.
Regnponcho fikk jeg og kjøpt, den var ikke brukt altså.

Ingen kommentarer: