torsdag 8. april 2010

NÅ ER DET VÅR!!!!!!!!!

Nå er det virkelig vår. I dag så jeg linerla for første gang, det er alltid så koselig når den kommer igjen.
Et anna sikkert vårtegn er når det dumper et brev fra skatteetaten ned i postkassa mi og resultatet i år var ikke like nedslående som i fjor.
I år var baksmellen på "bare" 675 kroner, men jeg håper at det kan bli ett par kroner på meg når jeg får ført opp kjøring, men det er jo bare en vits når 13 700 kroner skal trekkes fra. Blir bare mer og mer imponert over myndighetene og deres evne til å ta fra oss en liten mulighet til å få igjen noen få kroner etter kjøring på jobb både helg og søktn.

Om en måned skal vi til Sverige på Luzernersamling, skal ha samling sammen med svenskene i år.
Så nå går det endel tid til å finne ut hva vi skal ha i premier, syns det er greit å kunne variere litt fra år til år.
Har klart å komma fram til noe lurt trur jeg, men nå må jeg bare håpe på at Tone(sekretær-damen) er enig med meg.

That's all for today folks.
Ha en flott vår; i morra kommer sola.

Ingen kommentarer: