mandag 12. april 2010

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR

Nå har virkelig våren kommet og det er jo bare helt herlig, "sola skinner og været er med oss" som Silje så treffelig sa.
Lørdag begynte jeg med hovedreingjøring i barnehagen, på avdeling Bikuben. Fikk vaska masse og i rein galskap så pakka vi bikjer og rot i bilen og dro på Golsfjellet.
Der møtte Ingjerd oss, ho hadde med de nye dekka mine som store sønn hadde fiksa.
Kosa oss med grillmat, øl og vin.
Jeg tålte nok ikke all den friske lufta, var knapt nok våken etter lotto-trekningen, hehe.

Søndag morgen var ikke været like bra, rett og slett overskya så vi dro tidlig ned igjen til sol og varme.

Ny uke og nye muligheter, vel det blir vel mye jobbing.
Kan så smått begynne å ordne litt ute i hagen og til helga skal vi ha veda-dugnad, greit å få veden i boks.
Føler vel egentlig ikke at jeg kommer til å kjede meg i tida framover, men det er jo greit det.

Ingen kommentarer: