mandag 15. september 2008

Dokka-helga er over

Fredag etter jobb dro Tom og jeg oppover til Dokka; Kasper var igjen hjemme for å dra på skauen sammen med Marius i helga.
Vi måtte vente litt på Helgelandsmoen til Tom var ferdig på jobb, da benytta vi sjansen til å gå en tur, bikjene hadde liggi i bilen mens jeg var på jobb. På banen til Hønefoss Hundeklubb måtte vi prøve en sånn "bru med stige opp og ned", veit ikke hva den heter. Klarte å få Zelma til å gå over den:). Hvis dere vil se åssen det tok seg ut så gå inn på www.fonkebakken.no, fredag 12 september og sjekk ut bildet der.
Etter en god middag hos Ingjerd måtte vi selvfølgelig en tur til Odd Arild, Heidi og Sander; fy, som den gutten vokser. Trur jammen meg han kjente meg igjen fra jeg var der i august.

Lørdag morgen stappa vi bikjene i bilen og bega oss til Hurdal, Zelma skulle slippes i harehegn, vi var nok litt spente begge to på åssen dyret kom til å takle det her.
Etter å ha tusla rundt inni der ei stund ble vi enige om at jeg skulle gå ut, dyret er veldig fokusert på hvor jeg er til enhver tid.
Ho klarte ikke finne noen hare, men hadde visst markert bra der ho merka haren hadde vært på morran.
Til tider minna ho mer om "oksen ferdinand" der ho snusa rundt og syns livet var veldig bra;)
Ingjerd diska opp med pizza når vi kom hjem; Odd Arild, Heidi og Sander kom også.
Sander skulle overnatte hos ho bæssmor.
Vi tok tidlig kvelden, jeg var ikke helt i form.

Formen på søndag morgen var heller ikke på topp, vi måtte dra tidlig hjem så jeg skulle få vaska i barnehagen før det ble svarte kvelden.

Prøvde meg på jobb i dag, men dro tidlig hjem; tett som ei potte og litt feber. Så nå ligger jeg her på sofan min og er litt oppgitt over alt det tragiske som er på fjernsynet på formiddagen.

Ingen kommentarer: