mandag 8. september 2008

Fri i dag

Da var arbeidshelga over, godt er det.
Lørdag formiddag var jeg innom Wenche og Marit på Oriflame-standen deres under Vikersund-dagene, der ble jeg sminka av ei proff dame. Blei skikkelig dame for en gangs skyld jeg og, var nå litt moro da. Bare så synd at jeg ikke klarer å få det til på samme viset sjøl, men kan det ha noe med at øvelse gjør mester tru???

I går litt utpå dag tok jeg med meg pelsene(bikjene altså) ut på en lengre tur, de var jo strålende fornøyd med det må vite.
Etter en kjapp dusj dro jeg til Hønefoss for å treffe Tom, vi spiste middag på Salt og Pepper før vi var på kino, så "den siste revejakta". Anbefales på det varmeste.
Bilturen hjem var helt pyton, det regna MYYYYE, køl-svart asfalt og mye møtende trafikk

Hatt en lat morgen, jammen er det godt å ligge litt lenger for en gangs skyld, heldigvis har jeg så snille bikjer som ikke forventer å stå opp kl 5 hver dag.
Regner i dag også så det blir nok mest innekos tenker jeg, hadde skumle planer om å leike husmor, men det blir det smått stell med føler jeg.
Trur jeg må få unna litt luzern-jobb; jammen meg greit å ha en unskyldning for ikke å gjøre noe husarbeid, hehe.

Helt til slutt:
GRATULERER MED DAGEN TIL SVENDSEN

1 kommentar:

Karin Fagerås sa...

Hei igjen du:-) Funnet igjen hvordan du kommer deg inn her da? Ha en fortreffelig helg!