fredag 5. september 2008

En liten oppdatering

Her har det stort sett vært jobbing, men rakk en kjapp tur på sauedressur(2. gang) med Zelma 2 september. Det var jo absolutt en artig reaksjon på lille "monsteret" mitt, når ho kom inn i inn-hegninga og fikk øye på sauen så snudde ho og gikk tilbake til bilen. Da hadde første kvelden sin virkning, hehe.
Etter sauedressuren dro Tom og jeg en tur til Flateby ved Lillestrøm, jeg hadde da finni et kistebord på finn.no som jeg bare måtte ha.
Nå er tv-stua ferdig og så fin at.
Helt utrolig hva en kan finne på finn altså, "nye" møbler til 2500 kr er da ikke ille det?

Denne helga er det jobbing lørdag og søndag formiddag; fordelen med det er at jeg får fri på mandag.

Neste plan for Zelma er nå å slippe henne i et harehegn, hadde jo vært supert om detta dyret skjønte hva en hare er for noe, hehe.
Zelma har ikke hatt noen plager i forbindelse med innbilt svangerskap i høst; lite mat og mer trim har hjulpet.
Ho har også hatt andre rutiner enn vanlig, rett og slett ikke fått lov til å bare ligge i senga si, noe som ho aller helst vil når det innbilte slår ut i full blomst.

Da er det på tide å ønske alle en riktig god helg, det kommer nok en oppdatering igjen om ikke så innmari lenge; håper jeg.

Ingen kommentarer: