lørdag 1. november 2008

Da var jeg her igjen......

På tide å skrive noen ord i bloggen igjen, sitter og følger med på "Vil du bli millionær" samtidig, så eventuelle trykk-leifer må dere bære over med.

Tidligere denne uka kom første snøen, altfor tidlig spør dere meg, men Zelma er glad i snø så da får jeg bare bite det i meg og se lyst på det;-)
Nå er det ganske kaldt på kvelden/natta, men på dagtid så er det jo nydelig sol, så i dag tok vi oss en rasetur på jordet.
Setter på Zelma langline og det er jo stas, har liksom på følelsen at innkallinga ikke sitter helt så derfor tar jeg ikke sjansen på å slippe ho helt løs; vi jobber med innkalling stadig vekk.

Torsdag kveld var Karin her en tur og vi fikk skrivi litt fra turen til Elverum hvor Kasper og jeg tok storeslem, er det noen som vil se bilder fra den utstillinga så er det bare å gå inn på www.luzerner.org og surfe vilt.

Fredag skulle Zelma til dyrlegen for vaksine, det var nok litt spesielt å dra dit igjen så kort tid etter vi var der og lot Vera få komme til de evige jaktmarker.
Det gikk veldig fint med både Zelma og meg.
Marius møtte oss der og plukka opp Kasper, han skal i skogen i helga.
Tom sliter på Rakafiskfestivalen på Fagernes i helga.

I dag slo jeg ut håret skikkelig og laga blodklubb til Hilde med familie og mamma, alle åt vel til vi blei gode og mette.
Vi er nå i full gang med å planlegge hvordan vi kan løse "vaskemaskin-problemet" i det nye huset til mamma; av alle ting så må en ut for å komma inn i kjelleren og det nytter ikke for et eldre menneske i lengda.
Som de optimistene vi er så håper vi jo at det ordner seg til det beste for alle og enhver.

I morgen skal jeg jobbe og håper det ikke blir altfor mye å gjøre pga den store kinodagen i dag, filmene som var satt opp har vært veldig populære tidligere i høst, så derfor så er jeg ganske spent på det.

Ingen kommentarer: