mandag 3. november 2008

Hjemme i dag

I dag har jeg holdt et veldig labert tempo, har vel kjent det på kroppen den siste uka at den siste tidas hardkjør har hatt sin virkning; derfor må en ta litt hensyn til seg sjøl enten en vil eller ei.

Zelma er jo bare en engel, ikke mas eller noe.
På denne tida må en jo ha litt ved inn i heimen, tenkte at lille Zelma kunne tusle litt rundt ute, løs, men jenta går jo nesten ikke ut av trappa uten at det henger et bånd etter seg; noe helt anna når jeg slipper ho i skogen altså.
Derfor måtte jeg bare finne et kort bånd og henge på ho og da kom ho tuslende etter.

For å komma til søpledunken må jeg nesten opp til hovedveien, som den veloppdragne hunden Zelma er så fulgte ho ikke etter meg ut av porten; tenk om dette kan fortsette:-).

Fikk tatt noen bilder av henne ute på jordet i går, men har ikke gidda å legge de inn på datan enda, egentlig så ønsker jeg meg et større kamera, har et helt vanlig digitalt kamera nå.
Dessverre så koster det litt og jeg veit ikke om jeg skal ta meg råd til det.

Ingen kommentarer: